Tragik Last Paper exam

assalamualaikum wbt..

post ini ditulis sehari selepas tamat last paper aku BGY 2001. satu perkara yang aku x sangka akan terjadi ialah, aku bangun lmbat. 8 minit sbulm exam berrmula.. bagi yang x taw  aku demam pada hari tersebut. aku bangun je, aku tengok jam terus menjeri 8.22!! tanpa disangka2 roomate aku pun terbangun.. hahha dalam waktu kritikal itu, aku pun bangun dan terus tkar baju tanpa mandi.. hahah T.T terus amek beg dan jalan ke washroom basuh muka.. then terus ke pondok bas..



bila sampai je kat pondok bas tu aku pn naik then aku nmpak xde org lagi dlm bas tu, mmg sah la bas tu lmbat lagi nk gerak.. aku decide trun bas the call mebe nk pnjam moto. tpi member lak bleh x jwb call.. bkali2 aku call.. tnpa mlengahkan masa lagi, kebetulan ada kereta staf lalu so aku pun tahan, aku tnya la dy nk ke mana. dy pn mjawb ntah kt mne2 tah dy nk pgi.. last aku tnye, 'LALU LIBRARY X KAK?' dy pun jawab x lalu.. selepas mengucapkan terima kasih, aku pun blah.. ble da xde alternantif lain aku pn decide naek je la bas.. semasa dalam perjalanan nak ke pondok bas, aku lalu sebelah van universiti yang baru hendak berlalu.. aku pun tahan, dy pn bhenti... lalu aku bertanyakan soalan yang sama.. pemandu van tersebut pun mbenarkan aku naik dan hantar ke kawasan library... so, aku nk ucap TERIMA KASIH KEPADA PAKCIK YANG BAWA VAN TERSEBUT.

semasa di dalam perjalanan aku mebelek mesej yg tidk dibaca, ada seorang rakan yang meminta aku kejutkan dy bgun tido.. malangnya aku sendri pun bgun lmbat.. aku msg dy, da bagun atau belum.. dy pn lmbat sebenarnya. so, adalah aku kawan msuk dewan exam lmbat.. khkihkihkih.. smpai je aku di pondok bas library, kwan aku pun sampai.. aku pn tgur ala kadar je la.. nk cpat kn nk msuk dewan..

semasa dalam exam, aku mmg blur nk jwb pe.. agak stress sbnarnya mmandangkan soalan tu sbenarnya senang gler tapi aku x dpt jawb.. mmg sentap laa.. berbekalkan hint2 yang aku taw sikit2, aku pun redah je la.. kelentong je lbih,, hope keletongan itu menjadi la kan. hahaha mmandangkan aku da x taw nk jwb pe, aku pun kluar awal.. agak kurang sikit nk tgur org sebab blom mndy kn, kang ada la yang kluar bau wangian semulajadi.. hahhaha begitulah kisah trgis aku.. T.T

berdoa yang aku x kne repeat paper BIO.. please..please doktor luluskan aku.. huhuhu

Comments

  1. ceh..aku mati2 ingat kau kuar awal sbb dh abis jwab seme.. tuihhh

    ReplyDelete
  2. hahhaa... xde mknanya... selamat lulus taw.. x cye gak dpt C+

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ATASI MASALAH SEBUTAN HURUF 'R'

Mana Best ? Politeknik Port Dickson atau UPM ?