semester baru!!!!!

2 taon yg lepas pada 7.7.09 aku mendaftar di politeknik port dickson untuk semester pertama;.. kali ini 7.7.11 aku sekali lagi mendaftar untuk menjadi sekali lagi pelajar Politeknik Port Dickson untuk semester akhir... beza nya kali ini ialah semester ini aku menjalani semester akhir untuk kali kedua. dimana semester lepas aku tidak dapat menghabiskan semester akhir akibat masalah kesihatan... jika sudah tangguh pengajian, tentulah bukan kelas yg sme sperti kelas2 sebelum ini yg rata-rata aku knal very well... aku pelajar baru yg menyertai kelas DSK4S1... kelas yang semuanya wanita, dan aku sorag je lelaki... my new klasmate tnye, npe x msuk kelas DSK4S3, sne kan ad laki... well, sbnarnye aku diberi pilihan untuk memilih diantara ketiga-tiga kelas.... aku tidak memilih kelas lain kerana jadual kelas mereka terlalu sukar untuk aku bergerak... kamu semua pasti tahu yang aku mempunyai masalah kesihatan... especially untuk menaiki dan menuruni tangga... setelah diteliti, aku mendapati jadual kelas DSK4s1 adalah yang paling tidak MENGANIAYA aku.. hahhaha....

well, ad asl nye mmg sukar utk bergaul dgn mereka.. memandangkan mereka sudah kenal each other... nsib baek ada di antara mereka yg ku kenal dari semester 2 dahulu.. jdi ia tidak sesukar mana untuk aku beramah mesra dgn mereka... ttapi ada di antara mereka yang nmpaknye seperti tidak bergaul d dalam kelas tersebut...mereka hanya berdua... nmpak seperti sombong... aku rse, mmg dyrag sombong pn.. hahhahah :d tetapi sume nye ok2 belaka... cuma perlu bergaul lebih rapat lgi utk memudahkan aku belajar di sini.. huhuh :D

itu sahaja ceritanye... x de pn gempak mne... tp suke aku la nk tulis pape pn... x kne byar pn.. hahhahah aku pn pki internet kt lbrary je... huhuhu well, sejak da jd super senior nih... library je la tempat pling best... ad aircond;; huhuhu k assalamualaikum....

Comments

  1. do your best alfid..we will always remember you okkay :D

    ReplyDelete
  2. tq shabiera... u were d bez u knoe... huhuhuh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ATASI MASALAH SEBUTAN HURUF 'R'

Mana Best ? Politeknik Port Dickson atau UPM ?