ATASI MASALAH SEBUTAN HURUF 'R'



Aku ni ada masalah nak sebut huruf R dan S. Bila aku sebut R akan bunyi 'argh'. Bila nak sebut huruf S akan bunyi 'esy'. Kadang-kadang malu jugak bila kita dipermainkan kerana sebutan ini. Sampai dah lali tapi even dah lali pun still gak terasa kan. Kalau kau buat dekat aku, better watch out la ae because you are in big problem. try me. Aku pun sebenarnya baru tahu benda alah ni boleh diatasi. Sebab sebelum ni memang x pernah nak cari pun penyelesaian ni. Mungkin aku rasa ni satu anugerah. 

Cara atasi : rendamkan muka kedalam air, dan sebutkan RA ketika didalam air tersebut. In Shaa Allah menjadi. tapi jangan rendam lama-lama pulak. nanti mati naya je. 

semoga berjaya. Btw, siapa yang nak kekal menyebut huruf R seperti biasa. jangan malu-malu. you should proud of it. untuk huruf 'S' akan dimaklumkan kemudian. tunggu ya.

Comments

Popular posts from this blog

Mana Best ? Politeknik Port Dickson atau UPM ?