Sudah dapat kerja !!!

Alhamdulillah... akhirnya dapat gak aku kerja. sekarang aku bekerja resort. sebuah resort yang berkonsepkan BACK TO NATURE dimana pengunjung akan merasai kehidupan didalam lautan hutan hujan.. tempat ni menarik la bagi aku...chalet nye diperbuat daripada kayu. dan mempunyai air-cond. banyak aktiviti yang bleh dilakukan disini seperti berkayak, abseiling, flying fox, paintball dan byk lagi..

sudah3.. kte tinggalkan pasl resort ni.. skrg ni aku nk komplain psal resort ni.. (complaint je la ko ni daus!!!) hahahha... ko baca je la... byak cekadak plak ko ni.. hahahha
1. ptotnye, disediakan surau utk muslim... skrg ni, law aku nk smbyg tpksa la tumpang hostel indon.. adoii.. naek segan da aku.. da la indon tu ppuan...

2. taw la pekerja kat sini makan diberikan.. tapi bgi la tempat makan yag elok sikit, ni tempat sampah ko bagi... adoiiii

3. asl la pekerja kt sini sikit sgat... aku tgok revenue pnye la byk...
    cleaner + housekeeper + guard + reception = Front Office (kje aku la tu sume)
    housekeeper + tukang masak + cleaner = tukang masak
   fasilitator + cleaner + admin + maintenance + housekeeper = maintenance
zalim kan... adoiiii

setakat ni.. tu je la aku nk komplain.. yg len sume ok je... huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

ATASI MASALAH SEBUTAN HURUF 'R'

Mana Best ? Politeknik Port Dickson atau UPM ?