CC...CC...CC

hahhah inilah istilah penyelamat kalau aku boros dulu... CC ini adalah singkatan kepada CUT COST... istilah ini wujud semasa aku di politeknik dulu atas idea pika zali, fateah kamal, aida kaprawi, kak ain khalid... istilah inilah yang menyebabkan aku boleh survive kt poli tu tanpa ptptn (yeker?? :p) hahaha



sampai da kerja skrg ni pn, masih lagi menggunakan pkataan CC tu.. ye la.. dok kt keyel ni kne bjimat.. law x bankrap aku.. hahha ble da jmpe kdai yg bpatutan.. mmg ssah la nk g kdai laen.. huhu

law tngahari ad 1 kdai ni, x taw la pe nme kdai nye.. rsenye, kdai ni la yg pling murah dalam mahal.. huhuhu slalu aku makan nasi putih + ayam/ikan + daging/kerang + terung + limau ais = RM6.00.. ok x harga nya..?? huhuhu

malam jarang makan, selalu makan yg ringan2 skit mcm roti, burger, or kuih... huhu

tapi ble ari rabu lg la jimat, sbab ad pasar malam.. selalunya aku beli nasi lemak kerang + ayam madu = RM 2.50 je.. murah kn... huhuh

so, setiap ari la aku g kdai yg sama..

Comments

Popular posts from this blog

ATASI MASALAH SEBUTAN HURUF 'R'

Mana Best ? Politeknik Port Dickson atau UPM ?