oh interview !

Haih.. sekarang ni ramai kawan-kawan yang sudah dapat panggilan temuduga kerja. Tapi aku xde pn orang nk pggil temuduga... huhuh pdahal da ad kje da.. :p



dan ramai la yg tnye aku pasal interview ni.. hrmm.. pe yg aku taw. aku tlong la.. minx maap la ye.. huhu sebelum itu, aku perlu berterima kasih kepada cikgu yg mengajar aku cara-cara menghadapi temuduga iaitu :- 

ENCIK MOHD ASMAWI AB RASIP

abang aku la !! dia yang ajar aku cm ne nk g tmuduga. dari pemakaian, cara jalan, dan cara menjawab. hasil nya ?? aku da dpat kje da.. da 3 sesi temuduga aku pergi, 2 daripadanya berjaya diterima bekerja. Yang tidak diterima tu, ialah sesi temuduga yang pertama sekali. gagal x beerti gagal selamanya...

ada gak temuduga yang aku x g sbab aku bru bkerja, dan x bleh bercuti.. huhuhu sebentar td, aku bru je trima panggilan untuk temuduga. temuduga akan diadakan di K.L.. tp tmpat posting, x smesti nye di K.L... hrmm.. agak2 nk g x??

xpe la.. kne fikir btol2 nih.. law dy letak kt negeri johor, ok gak.. law letak kt utara, pantai timur, atau timur Malaysia... naya je... huhuhu <<< blom dpat da pk gitu lak kn.. ape lah.. huhu

k.. kepada kawan2 aku yg akan mjalani sesi temuduga. semoga berjaya di ucapkan..

Comments

Popular posts from this blog

ATASI MASALAH SEBUTAN HURUF 'R'

Mana Best ? Politeknik Port Dickson atau UPM ?